Vi er til for andre! Vil du bidra?

Som frivillig kan du gjøre noe for andre i ditt lokalsamfunn. Vi har fokus på barn og unge, eldre, minoritetskvinner, kvinner utsatt for vold, og det å skape trygge lokalsamfunn.

Bli frivillig

Ditt engasjement kan gjøre en stor forskjell for barn og unge, eldre, innvandrede kvinner og kvinner utsatt for vold.

Første steg er å fylle ut innmeldingsskjema som frivillig, og krysse av for hvilke aktiviteter du kan tenke deg å være med på. Deretter tar vi kontakt med deg for kursing og opplæring.

"*" obligatorisk felt

Navn*
Jeg ønsker å jobbe frivillig med*
Når på døgnet passer det best for deg?*
Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Støtt oss

Ønsker du å gi en økonomisk gave til vårt arbeid? Vi jobber for at alle barn skal få en trygg og inkluderende oppvekst og eldre en god alderdom. For at minoritetskvinner skal få delta aktivt i samfunnet og for å stoppe volden mot kvinner.

Symbolet for Vipps

Vipps

Kontonummer

Bli medlem

Medlemskapet koster 500 kroner per år. For deg under 30 år koster det 250 kroner.

10 gode grunner til å bli medlem

1. Få et rikere liv gjennom kvinnefelleskap.
    Som sanitetskvinne blir du kjent med andre engasjerte kvinner, få tilhørighet og bygge et nettverk i lokalmiljøet.
  2. Gjør en forskjell i ditt lokalmiljø.
    Du kan bidra til et tryggere og mer inkluderende samfunn og være en viktig bidragsyter når vi kjemper for kvinners likeverdig tilgang til helsetjenester.
  3. Lær noe nytt.
    Hos sanitetskvinnene skjer det noe nytt og spennende hele tiden og du har muligheten til å være med på denne reisen.
  4. Bidra til å glede barn som har en tung hverdag.
    Som medlem bidrar du med gode opplevelser til barn og unge som har det vanskelig. Vis at du bryr deg.
  5. Bli med på å sette saker som er viktig for deg på dagsorden.
    N.K.S. løfter viktige saker som bekjempelse av vold mot kvinner på dagsorden, og vil gjerne ha deg med på
  6. Optimaliser din mentale helse.
    Å gjøre noe meningsfullt sammen med andre gir deg positive opplevelser og følelser. Gi av deg selv – og få enda mer tilbake.
  7. Bli kjent med kvinner fra andre land og kulturer.
    Vi skaper møteplasser mellom norske kvinner og kvinner som lever i minoritetsmiljøer der samtale, felles opplevelser og aktiviteter står i sentrum.
  8. Gjør din egen og N.K.S. sin stemme sterkere.
    Som medlem er du en viktig støtte til vårt arbeid lokalt og nasjonalt. Du bidrar til at N.K.S. sin stemme blir hørt i saker som blant annet omhandler unge jenters psykisk helse.
  9. Gjør samfunnet bedre for dagens og fremtidens kvinner.
    Når du gjør en innsats for kvinners livsvilkår og helse skaper du et bedre liv for de som trenger oss mest.
  10. Hold deg oppdatert om viktige saker.
    Som medlem i N.K.S. mottar du vårt medlemsblad Fredrikke, nyhetsbrev fulle av lærerik informasjon og invitasjoner til arrangementer og kurs både lokalt og nasjonalt.