Gruppevaksinering i Trondheim

Publisert: 09. april 2021

Hei

Jeg skal ha min 3.vakt på torsdag og min erfaring er at dette kan alle medlemmene godt være med på. Alt fungerer, lett og oversiktlig arbeid og smittesikkerhet er hundre prosent ivaretatt. Oppfordret folk til å melde seg på ei vakt eller fler. Nå kjøres tempoet opp og vaksineringa vil vare til langt ut på sommeren og det trengs folk.
– Anne

N.K.S. Trondheim Omsorgsberedskap har avtale med Trondheim Kommune/Smittevernansvarlige om å stille med frivillige for å bistå med gruppevaksineringen.

Vi har deltatt siden oppstarten i februar. Våre frivillige har ansvar for å sprite fellesområder og koke kaffe til ansatte og alle frivillige.

Alle medlemmer kan ta vakter.

Nå kommer det flere vaksiner til Trondheim og vi håper at enda flere har mulighet til å ta vakter. Vi har innarbeidet gode rutiner på rutiner og vaktlister. Så sett dere gjerne opp på vakt – også om du ikke har hatt en vakt tidligere. Opplæring vil bli gitt. Dere kan lese mer om gruppevaksineringen ved å klikke på knappen under.

Tusen takk, dere er fantastiske!!!

Hilsen
Trondheim Omsorgsberedskap & Trondhjem Sanitetsforening