Medlemsmøte 26. januar

Publisert: 20. januar 2022

Tre sauer som beiter med fjell i bakgrunnen

Å bli frastjålet sitt «Nei». Om seksuelle overgrep.

Aud Steinsbekk er cand. polit og psykodramaterapeut. Hun har arbeidet med seksuelle overgrep i 40 år, og er gründer til Senter mot Incest i Nord- og Sør Trøndelag.

Aud vil fortelle om hva seksuelle overgrep er og hvordan de påvirker den som utsettes for for det. Hva kan vi som medmennesker gjøre i møtet med problemet?

Velkommen til årets første medlemsmøte. Send påmelding til [email protected] innen 24. januar.

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Få nytt og nyttig informasjon fra Trondhjem sanitetsforening rett på e-post! Husk å sjekke søppelpostkassen din hvis du er påmeldt og savner nyhetsbrev fra oss.

Felt merket med dette symbolet er påkrevd!

Vennligst huk av for hva du ønsker å høre fra oss i Trondhjem sanitetsforening:

Du kan melde deg av når som helst ved å klikke på lenken i bunnteksten i e-postene våre. Klikk her for informasjon om vår personvernerklæring.