Nytt medlemstilbud

Publisert: 16. november 2022

Trondhjem Sanitetsforening har inngått et samarbeid med Trondhjems Turistforening (TT) om tur.

Konseptet RETT UT som turistforeningen arrangerer hver uke er et nærturkonsept i og rundt byen vår (Trondheim).

RETT UT – turene er for deg som ønsker et uforpliktende og sosialt turtilbud i bynære områder i greit gåtempo. Turene varer i 2-3 timer, og blir lagt i nærområdene, enten i marka nær byen eller i byen.

Turer på dagtid, tirsdager kl. 11.00 og turer på kveldstid, onsdager kl. 17.30.
Nå har vi avtalt med TT at en kveldstur i hver måned, stort sett den siste, er en Kløvertur, hvor medlemmene i Trondhjems Sanitetsforening kan bli med. Vi stiller også med en turleder eller medleder og vedkommende har på seg refleksvest med kløveren på.

De to siste turene som vi har en «del» i går 23.november og 14.desember.

23.november: Vi går en flott kveldstur fra Skogly til Gapskratten ved Vellikvatnet. Vi tenner bål, så ta gjerne med deg en vedski til bålet, og du kan grille niste på bål  hvis du ønsker.

14.desember: Førjulstur langs strandlinja til julemarkedet på Trondheim Torg. Informasjon om turene, hvordan komme seg dit etc.