#Sjekk deg!

Publisert: 12. september 2022

Godt samarbeid med St.Olav Hospital, Voksenopplæringen i Trondheim, internasjonal Velferdsforening og Trondhjem Sanitetsforening

#Sjekk deg dagen startet kl 10.00 i TROVOs lokaler og mellom 200 og 300 kvinner med fremmedspråklig bakgrunn entret auditoriet for å lære om Livmorhalskreft og HPV-viruset. Vi hadde med oss mange ulike tolker for at stoffet skulle bli tilgjengelig. Torsdag ettermiddag kommer 85 av disse for å ta celleprøven. Mange flere ønsker det samme og vi må gjøre det vi kan for å utvide tilbudet!
En super formiddag!