Bli med å binde fastelavnsris!

Publisert: 03. januar 2024

fastelavn1

Bjørkeris med fjær har satt farge på mange tusen norske hjem siden Sanitetskvinnene hentet fastelavnsriset til Norge for over 70 år siden. Kjøper du et fastelavnsris med kløvermerke går hver krone til gode tiltak i ditt lokalmiljø og til å finansiere forskning som gir livsviktig kunnskap om kvinners helse. Årlig selger Sanitetskvinnene fastelavnsris for 10-12 millioner kroner. Snart er det tiden for å binde årets fastelavnsris.

Har du lyst til å bli med?

Da er du velkommen til Ragnhilds gate 3, Trondhjem Sanitetsforenings møterom.
Vi binder og pynter med fjær følgende dager, kl 10-14:

• Mandag 15.januar
  • Onsdag 17.januar
  • Torsdag 18.januar
  • Mandag 22.januar
  • Torsdag 25.januar
  • Mandag 29.januar
  • Onsdag 31.januar
  • Torsdag 1.februar

Du er hjertelig velkommen innom når som helst disse dagene. Påmelding er ikke nødvendig.
Du blir så lenge du har mulighet, om det er en time eller tre – jo flere som bidrar jo raskere går det.
Servering av kaffe og vafler og mye trivelig selskap kan vi tilby.
Har du spørsmål, kontakt Rita på kontoret i Ragnhilds gate, tlf 99 22 59 91 (ikke fredager)

Fastelavnsrisene selges på stand på Nordre gate ved Ark følgende dager:

• Lørdag 3.feb, kl 13-15
  • Onsdag 7.februar, kl 15-17
  • Lørdag 10.feb, kl 13-15

Har du lyst til å bli med på salget- en dag eller en time? Påmelding til Rita, tlf 99 22 59 91 (ikke
fredager).