Maiblomsten – viktigere enn noen gang?

Publisert: 17. april 2024

Maiblomst i grillen på en veteranvil

Sanitetskvinnene selger Maiblomster til inntekt for aktiviteter i lokalmiljøet for både mor og barn som av ulike årsaker har det tøft. Dette kan være på grunn av svak økonomi eller at de er nye i området uten nettverk.

Lek og felleskap med andre barn er viktig for barnet og opplæring og fellesskap med andre mødre er viktig for mor. Sanitetskvinnene har lang erfaring med å bistå grupper i lokalsamfunnet som trenger det mest.

Kjøp en Maiblomst og du støtter Sanitetskvinnene arbeid for en trygg og inkluderende oppvekst.

Stadig flere rammes av familiefattigdom. Kjøp maiblomst og bidra til at flere barn får noe å glede seg til!

Bestilling

Bestill fysisk Maiblomst ved å sende e-post til [email protected] eller ringe 90 10 37 59:

• Maiblomst til bil med streng kr. 100,-
  • Maiblomst til bil med tape  kr. 100,-